Toiminta

Perheliikunta keskiviikkoisin Kirkonkulman yhteinäiskoulun liikuntasalissa klo 16:30-18

Perheliikunta on nimensä mukaisesti koko perheelle tarkoitettu maksuton, vapaamuotoinen liikuntavuoro. Lapsi osallistuu yhdessä aikuisen kanssa. Toiminta on pääosin omatoimista liikkumista ja tutustumista erilaisiin välineisiin. Tervetuloa mukaan!

Perhekahvila maanantaisin Seurakuntatalolla

Perhekahvilaa pidetään maanantaisin klo 9:30-11 Seurakuntatalolla (Kirkkopellontie 1, sisäänkäynti kerhon ovesta).

Perhekahvilaan ovat kaikki tervetulleita. Kahvilasta löytyy vanhemmille juttuseuraa ja lapsille leikkikavereita. Tarjolla on maksutta kahvia/teetä ja mehua.

Muuta toimintaamme

Vauvalahja

Jaamme neuvolan kautta kaikille humppilalaisille vauvaperheille lahjan ja tietoa toiminnastamme.

Taaperotapaaminen

Taaperotapaaminen järjestetään vuosittain vauvaperheille. Tapaamisesta ilmoitetaan erikseen Humpappaassa ja somekanavillamme.